Tof dat je ons komt bezoeken! Op deze pagina vind je praktische informatie over je bezoek, contactgegevens en de meestgestelde vragen
Ons Bezoekadres
Kersouwelaan 1 (let op: hier kan geen post bezorgd worden)
5473 TE Heeswijk-Dinther
Telefoonnummer: 0413 29 11 50 (uitsluitend 3 uur voor aanvang van een voorstelling)
Je bezoek aan De Kersouwe met de auto
Gebruik 'Kameren 3 - Heeswijk' als navigatie-adres. Kersouwelaan is in principe niet toegankelijk voor auto's (rondom een voorstelling). Je auto parkeer je op een parkeerweide op circa 300 meter van De Kersouwe (kosten 1 Euro - contant te betalen). Vandaaruit loop je naar de ingang van ons theater. De Kersouwelaan is in principe niet toegankelijk voor auto's.
Klik HIER om onze locatie op Google Maps te bekijken.
Je bezoek aan De Kersouwe op de fiets
Kom je op de fiets? Dan kun je je fiets tegenover de ingang van De Kersouwe neerzetten.
Je bezoek aan De Kersouwe met Openbaar Vervoer
Neem bus 158 (vanuit Veghel of Den Bosch) en stap uit bij 'Gouverneursweg'. Vandaaruit is het een kwartiertje lopen naar De Kersouwe.
Je bezoek aan De Kersouwe in een Rolstoel/slecht ter been
Kom je met een rolstoel of ben je slecht ter been? De parkeerwacht van de parkeerweide legt je graag uit hoe je dichtbij de ingang kan stoppen.
Bij de ingang kunnen onze medewerkers je aangeven hoe je bij de grote tribune kan komen zonder gebruik te maken van een trap. Om bij de kleine tribune te komen, kan het normale pad gevolgd worden (je komt dan bovenaan deze tribune uit).
En het allerbelangrijkste, kom op tijd. Er zijn namelijk geen speciale rolstoelplaatsen. De poort gaat altijd één uur voor aanvang van de voorstelling open.
Hieronder vind je onze veelgestelde vragen (klik op de vraag om het antwoord te zien). Staat je vraag er niet tussen? E-mail dan de desbetreffende afdeling. Je vindt alle e-mailadressen direct onder de veelgestelde vragen.
Kaartverkoop | Veelgestelde Vragen
Hoe bestel ik kaarten voor voorstellingen in De Kersouwe?
Ga naar onze Kersouwe webshop via button webshop op onze homepage of https://kersouwe.stager.co/web/tickets. Kies hier de gewenste voorstelling(en) en aantallen. Gebruik het plusteken tot je het juiste aantal kaarten hebt. Wil je voor meerdere voorstellingen kaarten bestellen? Kies dan 'verder winkelen'. Vul je e-mailadres in en klik op ‘plaats bestelling’. Je kunt er zelf voor kiezen of je dan wilt inloggen of niet. Je kunt ook zonder in te loggen kaarten bestellen. Controleer goed of je e-mailadres klopt, kies de door jouw gewenste methode en reken af via je bank. Je hebt 15 minuten de tijd om dit deel van je bestelling af te ronden. Na betaling ontvang je een e-mail van kaartverkoop@kersouwe.nl met een downloadlink naar je kaarten.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer om in te loggen in jullie webshop. Wat nu?
Ga naar de webshop (https://kersouwe.stager.co/web/tickets) en klik op het hamburgermenu linksboven en vervolgens op login. Je ziet hier de optie 'reset wachtwoord'. Klik hierop en vul het e-mailadres in waarmee je bij ons bekend bent. Je ontvangt dan een mail op dit adres om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Nog steeds problemen? Mail dan naar kaartverkoop@kersouwe.nl
Mijn e-mailadres is gewijzigd. Hoe pas ik dit aan?
Je kunt je e-mailadres zelf aanpassen door in te loggen in onze webshop (https://kersouwe.stager.co/web/tickets) via het hamburgermenu linksboven. Zodra je bent ingelogd, is de eerste optie 'persoonlijke gegevens'. Op deze plek pas je dit aan.
Een voorstelling is uitverkocht. Kan ik op de wachtlijst komen te staan?
De Kersouwe werkt niet met wachtlijsten. Het is ook niet mogelijk om kaarten te retourneren.
Kan ik kaarten retourneren als ik verhinderd ben?
Natuurtheater de Kersouwe neemt geen kaarten terug. Misschien kun je iemand anders blij maken met je kaartje. Je kunt je kaarten ook via ticketswap (veilig) verkopen. Na verkoop ontvangt de Kersouwe in het kaartverkoopsysteem de gegevens van de nieuwe koper.
Ik heb kaarten bij jullie gekocht, maar kan ze niet meer vinden in mijn e-mail inbox. Wat nu?
Je kunt je kaarten altijd terugvinden via je login in de webshop. Login en kies optie ‘mijn tickets’ in het menu. Hier vind je tevens je bestelhistorie.
Hoe kan ik contact opnemen met De Kersouwe?
De Kersouwe heeft geen kantoor. Onze medewerkers (vrijwilligers) werken voornamelijk vanuit thuis en zijn voor vragen of opmerkingen per e-mail bereikbaar. Kaartverkoop: kaartverkoop@kersouwe.nl, Publiciteitsteam: publiciteit@kersouwe.nl en Commissie Vrienden van De Kersouwe: vrienden@kersouwe.nl. Andere e-mailadressen vind je hieronder nog. Tijdens het seizoen zijn we vanaf drie uur voor aanvang van een voorstelling telefonisch bereikbaar via 0413-291150.
Je bezoek | Veelgestelde Vragen
Hoe lang van tevoren gaan jullie poorten open?
Onze toegangspoorten openen meestal 1 uur voor aanvang van de voorstelling. Bij cabaretoptredens en/of concerten in het groot kan dit nog eerder zijn. Deze info vind je dan terug op de voorstellingspagina van die artiest.
Kan ik een kussen meenemen om op te zitten?
Ja, je mag altijd een kussen meenemen om op te zitten. Bij (zit)voorstellingen zijn ze ook te huur (0,50 cent contant per kussen).
Jullie hebben ongeplaceerde kaarten. Waar kan ik dan zitten of staan?
Je mag zelf een plekje uitzoeken op onze tribune. Fijn als je aanschuift, zodat er voor iedereen plek is. Bij grote staconcerten zijn er circa 200 staplaatsen aan de zijkanten en bovenkant van de tribune.
Hoe koop ik een drankje bij jullie?
Voor drankjes werken we met munten, die je op het terrein kan kopen bij onze medewerkers. Er is altijd het een muntenbalie achterop Het Plein en bij grote voorstellingen vind je deze balies ook naast de barren (aan beiden zijkanten van het podium). Eigen drank meenemen is (uiteraard) niet toegestaan.
Gaat een voorstelling door als het regent?
Ja, in principe gaan alle voorstellingen door. Alleen bij onweer tijdens de voorstelling wordt de voorstelling afgelast.
Mag ik zelf drank meenemen naar De Kersouwe?
Net zoals bij andere theaters is het bij voorstellingen niet toegestaan om zelf drankjes mee te nemen. Bij de kiosk en en de aanwezige bar(ren) kun je volop drank bestellen. We werken met recyclebare bekers. Fijn als je deze terugbrengt na afloop!
Ik wil graag de afterparty bij de voorstelling bezoeken. Hoe werkt dat?
Na afloop van grote concerten of optredens is er vaak nog een afterparty op Het Plein achterop ons Kersouweterrein. Er treedt dan een live band of DJ op. Deze afterparty is gratis toegankelijk voor alle bezoekers met een kaartje voor het desbetreffende concert of optreden. Zo maak je je avond helemaal compleet.
CONTACT
Heb je een vraag voor ons? We helpen je graag verder. E-mail de desbetreffende afdeling of werkgroep.
Kaartverkoop: kaartverkoop@kersouwe.nl
Publiciteit: publiciteit@kersouwe.nl
Evenementen (inkoop voorstellingen): evenementen@kersouwe.nl
Techniek: techniek@kersouwe.nl
Klassentheater: klassentheater@kersouwe.nl
Vrienden van De Kersouwe: vrienden@kersouwe.nl
De Kersouwe heeft GEEN postadres. Gelieve facturen en andere correspondentie te mailen naar het desbetreffende e-mailadres of penningmeester@kersouwe.nl (t.a.v. penningmeester Marcel van Dijck)
Meer over onze organisatie vind je HIER
Onze Algemene voorwaarden vind je HIER
